СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !
Львівська залізниця - одна із 6-ти залізничних операторів Українських залізниць, розташована на заході України, з центром у м. Львів.Основні станції - Львів, Клепарів, Здолбунів, Тернопіль, Мукачево, Стрий, Самбір, Чоп, Чернівці.Залізниця має електрифіковані колії як змінним, так і постійним струмом, так і тепловозна тяга.Львів є станцією стикування двох родів струму, зі зміною виду в контактній мережі. Змінний струм заходить з Південно-Західної залізниці, з вузлів Здолбунова та Тернополя, сходиться у Красному, і йде на Львів. Ужгородський, Мостиський, Ходорівський, Самборський напрямки під постійним струмом. Теплотяга це напрямки на Раву-Руську та Сокаль, а також на Івано-Франківськ, і далі на Чернівецькі тепловозні гілки.Основні типи локомотивів на дорозі - 2М62У, ТЕ33АС, які з'явилися після початку війни з Мелітополя, 2ТЕ10М, а також ВЛ10, ВЛ11М, ЧС7.
м. Львів
Основне депо Львова, та Львівської залізниці. Розташоване у місті Львів, північніше головного вокзалу.Основні типи локомотивів у депо - ВЛ10, ВЛ80Т, ЧС2, ЧС7, ЧМЕ3.Депо має локомотиви як змінного так і постійного струму. Донедавна всі пасажирські перевезення відбувалися локомотивами ВЛ10, ВЛ11М, але вже у 2017-му депо почало отримувати пасажирські локомотиви ЧС2 із Харкова, які були незадіяні, але робочі.У 2020 році почали надходити ЧС7 з того ж Харкова, і пасажирські перевезення плавно перейшли на пасажирські електровози.Через особливості мосту через кордон на Польщу, його можуть проїжджати тільки старі ЧС2, та ВЛ10 з боковими форкамерами.
м. Львів
До 2008 року депо ТЧ-2 - основне моторвагонне депо Львівщини, яке зі створенням служб НРП у 2008 році отримало назву РПЧ-1.
м. Стрий, Львівська область
Маневрове тепловозне депо на Львівщині виконувало місцеву роботу на прилеглих станція, про те депо вирішили закрити, а РС перевели до Львова, лок.бригади лишились як маневрова колона від ТЧ-1 Львів-Захід.
м. Львів
Депо було виключно тепловозним, оптимізація витрат та утримання поставила хрест на його майбутньому.
м. Тернопіль
Тернопільське депо виконує потужну тепловозну роботу на південних ділянках Львівської залізниці. Маючи у парку потужні тепловози 2М62У, 2ТЕ10М, ЧМЕ3 ця робота виконується, хоча стан парку дуже важкий. Депо співіснує на одній території, з відокремленим територіально РПЧ-2 Тернопіль ППК.
м. Чортків, Тернопільська область
Депо Чортків не відігравало великої ролі у перевезеннях, а більше спеціалізувалося на ремонті, чим впринципі займається до сьогодні.
м. Ковель, Волинська область
Основне депо Ковель, розташоване на півночі Волинської області.Основний тип локомотивів - тепловози 2М62, 2М62У, ТЕ33АС та М62. Депо здійснює перевезення до кордону з Польщею.Змінний струм заходить в Ковель з Рівненщини, а віднедавна змінний струм повели далі до кордону через Володимир.
м. Коломия, Івано-Франківська область
ТЧ-8 до реорганізації, окрім МВРС, мало в парку тепловози 2М62 та М62, а також декілька ЧМЕ3. З 2011 року у депо залишились тепловози у вигляді секцій 2М62, які працюють з дизель-поїздами ДПЛ та ДТЛ, все інше передавалось у Чернівці.
м. Чоп, Закарпатська область
Депо Чоп свого часу було потужним депо, з доволі солідним балансом локомотивів, та МВРС. Але з часом прикордонне депо закрили, а РС розподілили між іншими депо, тут залишилась лише маневрова колона від ТЧ-9.
м. Королево, Закарпатська область
Спеціалізувалось виключно на вузькоколійних перевезеннях місцевими вузькоколійними залізницями.
м. Берегово, Закарпатська область
Спеціалізувалось виключно на вузькоколійних перевезеннях місцевими вузькоколійними залізницями.
м. Чернівці
Тепловозне депо Чернівці зв'язує українську мережу залізниць з прикордонням Румунії та Молдови.Основу локомотивного парку складають тепловози 2М62, 2М62У, 2ТЕ10М та ЧМЕ3.Станція Чернівці напевне єдине з поміж усіх областних центрів, яка не обладанана системою електричної централізації стрілок та сигналів, але цьому є логічне пояснення - станція постійно підтоплюється, тому тут досі застосовується НАБ.
м. Здолбунів, Рівненська область
Моторвагонне депо Здолбунів відокремлене від ТЧ-14 в окрему територію у 2011 році.На сьогодні на балансі депо - дизель-поїзди Д1, ДР1А, та електропоїзди серії ЕР9М, ЕР9П та ЕР9Т.Якщо електропоїзди ще бігають впевнено, то з дизель-поїздів декілька складів Д1 ще в роботі, а от ДР1А всі відставлені.
м. Коломия, Івано-Франківська область
Моторвагонне депо Коломия перепрофільоване з ТЧ-4 у 2011 році.На балансі депо добрий парк дизель-поїздів - ДПКр3, Д1 та дизель-поїзди з локомотивною тягою ДПЛ1 та ДТЛ1.Обслуговують всю південну тепловозну частину Львівської залізниці, від Чопа до Стрия, від Ходорова до Ларги.
м. Королево, Закарпатська область
Моторвагонне депо Королево перепрофільоване з ТЧ-8 у 2011 році.На балансі депо значилися вузькоколійні тепловози Карпатського трамвайчика, а також парк дизель-поїздів Д1.У серпні 2024 року, після переведення депо у ППК, рухомий склад Д1 передано в депо Коломия, а потужності депо Королево стали дільницею від Коломийського депо - РПД-4 Королево. Тепловози залишаються на базі депо Королево, яке відновили, як локомотивне.