СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


ЛЬВІВСЬКА ФІЛІЯ УЗ

Львівська залізниця - одна із 6-ти залізничних операторів Українських залізниць, розташована на заході України, з центром у м. Львів.Основні станції - Львів, Клепарів, Здолбунів, Тернопіль, Мукачево, Стрий, Самбір, Чоп, Чернівці.Залізниця має електрифіковані колії як змінним, так і постійним струмом, так і тепловозна тяга.Львів є станцією стикування двох родів струму, зі зміною виду в контактній мережі. Змінний струм заходить з Південно-Західної залізниці, з вузлів Здолбунова та Тернополя, сходиться у Красному, і йде на Львів. Ужгородський, Мостиський, Ходорівський, Самборський напрямки під постійним струмом. Теплотяга це напрямки на Раву-Руську та Сокаль, а також на Івано-Франківськ, і далі на Чернівецькі тепловозні гілки.Основні типи локомотивів на дорозі - 2М62У, ТЕ33АС, які з'явилися після початку війни з Мелітополя, 2ТЕ10М, а також ВЛ10, ВЛ11М, ЧС7.

м. Львів

ТЧ-1 ЛЬВІВ-ЗАХІД

Основне депо Львова, та Львівської залізниці. Розташоване у місті Львів, північніше головного вокзалу.Основні типи локомотивів у депо - ВЛ10, ВЛ80Т, ЧС2, ЧС7, ЧМЕ3.Депо має локомотиви як змінного так і постійного струму. Донедавна всі пасажирські перевезення відбувалися локомотивами ВЛ10, ВЛ11М, але вже у 2017-му депо почало отримувати пасажирські локомотиви ЧС2 із Харкова, які були незадіяні, але робочі.У 2020 році почали надходити ЧС7 з того ж Харкова, і пасажирські перевезення плавно перейшли на пасажирські електровози.Через особливості мосту через кордон на Польщу, його можуть проїжджати тільки старі ЧС2, та ВЛ10 з боковими форкамерами.

м. Львів

ТЧ-2 ЛЬВІВ-МОТОРВАГОННИЙ(переведений в РПЧ-1 з 04.2008 р.)

До 2008 року депо ТЧ-2 - основне моторвагонне депо Львівщини, яке зі створенням служб НРП у 2008 році отримало назву РПЧ-1.

м. Стрий, Львівська область

ТЧ-3 СТРИЙ(закрите та переведене в ТД)

Маневрове тепловозне депо на Львівщині виконувало місцеву роботу на прилеглих станція, про те депо вирішили закрити, а РС перевели до Львова, лок.бригади лишились як маневрова колона від ТЧ-1 Львів-Захід.

м. Львів

ТЧ-4 ЛЬВІВ-СХІД(закрите та переведене в ТД)

Депо було виключно тепловозним, оптимізація витрат та утримання поставила хрест на його майбутньому.

м. Тернопіль

ТЧ-5 ТЕРНОПІЛЬ

Тернопільське депо виконує потужну тепловозну роботу на південних ділянках Львівської залізниці. Маючи у парку потужні тепловози 2М62У, 2ТЕ10М, ЧМЕ3 ця робота виконується, хоча стан парку дуже важкий. Депо співіснує на одній території, з відокремленим територіально РПЧ-2 Тернопіль ППК.

м. Чортків, Тернопільська область

ТЧ-6 ЧОРТКІВ(закрите та переведене в ТД)

Депо Чортків не відігравало великої ролі у перевезеннях, а більше спеціалізувалося на ремонті, чим впринципі займається до сьогодні.

м. Ковель, Волинська область

ТЧ-7 КОВЕЛЬ

Основне депо Ковель, розташоване на півночі Волинської області.Основний тип локомотивів - тепловози 2М62, 2М62У, ТЕ33АС та М62. Депо здійснює перевезення до кордону з Польщею.Змінний струм заходить в Ковель з Рівненщини, а віднедавна змінний струм повели далі до кордону через Володимир.

м. Коломия, Івано-Франківська область

ТЧ-8 КОЛОМИЯ(перепрофільований у РПЧ-4 у 2011 р.)

ТЧ-8 до реорганізації, окрім МВРС, мало в парку тепловози 2М62 та М62, а також декілька ЧМЕ3. З 2011 року у депо залишились тепловози у вигляді секцій 2М62, які працюють з дизель-поїздами ДПЛ та ДТЛ, все інше передавалось у Чернівці.

м. Мукачево, Закарпатська область

ТЧ-9 МУКАЧЕВО

Депо Мукачево - потужне підприємство, яке здійснює надважкі перевезення через Карпатські перевали.Електрифіковане постійним струмом, депо володіє потужним парком електровозів ВЛ11М.

м. Чоп, Закарпатська область

ТЧ-10 ЧОП(закрите та переведене в ТД у 2011 р.)

Депо Чоп свого часу було потужним депо, з доволі солідним балансом локомотивів, та МВРС. Але з часом прикордонне депо закрили, а РС розподілили між іншими депо, тут залишилась лише маневрова колона від ТЧ-9.

м. Королево, Закарпатська область

ТЧ-11 КОРОЛЕВО

Спеціалізувалось виключно на вузькоколійних перевезеннях місцевими вузькоколійними залізницями.

м. Берегово, Закарпатська область

ТЧ-12 БЕРЕГОВО(закрите та переведене у ТД у 2008 р.)

Спеціалізувалось виключно на вузькоколійних перевезеннях місцевими вузькоколійними залізницями.

м. Чернівці

ТЧ-13 ЧЕРНІВЦІ

Тепловозне депо Чернівці зв'язує українську мережу залізниць з прикордонням Румунії та Молдови.Основу локомотивного парку складають тепловози 2М62, 2М62У, 2ТЕ10М та ЧМЕ3.Станція Чернівці напевне єдине з поміж усіх областних центрів, яка не обладанана системою електричної централізації стрілок та сигналів, але цьому є логічне пояснення - станція постійно підтоплюється, тому тут досі застосовується НАБ.

м. Здолбунів, Рівненська область

ТЧ-14 ЗДОЛБУНІВ

Депо Здолбунів знаходиться зв 20 кілометрів, на південь від м. Рівне.На сьогодні обслуговує тепловози ЧМЕ3. До відокремлення РПЧ-3, в депо були дизель та електропоїзди.Локомотивні бригади депо також обкатані на електровозах депо Козятин та Львів.

м. Львів

РПЧ-1 ЛЬВІВ(з 08.2024 - переведено в ППК)

Моторвагонне депо Львів перепрофільоване з ТЧ-2 Львів-Моторвагонний у 2011 році.На балансі - електропоїзди постійного струму ЕР2, ЕР2Т, ЕПЛ2Т.ЕР2 з округлою формою кабіни поступово вже відходять, хоч вони по віку молодші своїх Люботинських собратів.

м. Тернопіль

РПЧ-2 ТЕРНОПІЛЬ(з 08.2024 - переведено в ППК)

Моторвагонне депо Тернопіль співіснує на одній території з ТЧ-5.На балансі - дизель-поїзди ДР1А, рейкобуси 620М та 630М, а також дизель-поїзд ДПКр2-001 "Обрій"Стан парку дизель-поїздів дуже поганий. У серпні 2024-го депо переведене в ППК.

м. Здолбунів, Рівненська область

РПЧ-3 ЗДОЛБУНІВ(з 08.2024 - переведено в ППК)

Моторвагонне депо Здолбунів відокремлене від ТЧ-14 в окрему територію у 2011 році.На сьогодні на балансі депо - дизель-поїзди Д1, ДР1А, та електропоїзди серії ЕР9М, ЕР9П та ЕР9Т.Якщо електропоїзди ще бігають впевнено, то з дизель-поїздів декілька складів Д1 ще в роботі, а от ДР1А всі відставлені.

м. Коломия, Івано-Франківська область

РПЧ-4 КОЛОМИЯ(з 08.2024 - переведено в ППК)

Моторвагонне депо Коломия перепрофільоване з ТЧ-4 у 2011 році.На балансі депо добрий парк дизель-поїздів - ДПКр3, Д1 та дизель-поїзди з локомотивною тягою ДПЛ1 та ДТЛ1.Обслуговують всю південну тепловозну частину Львівської залізниці, від Чопа до Стрия, від Ходорова до Ларги.

м. Королево, Закарпатська область

РПЧ-5 КОРОЛЕВО(08.2024 - переведено в ППК, а далі - в РПД)

Моторвагонне депо Королево перепрофільоване з ТЧ-8 у 2011 році.На балансі депо значилися вузькоколійні тепловози Карпатського трамвайчика, а також парк дизель-поїздів Д1.У серпні 2024 року, після переведення депо у ППК, рухомий склад Д1 передано в депо Коломия, а потужності депо Королево стали дільницею від Коломийського депо - РПД-4 Королево. Тепловози залишаються на базі депо Королево, яке відновили, як локомотивне.

КОЛІЄРЕМОНТНА ТА ПРИБИРАЛЬНА ТЕХНІКА

Made with