СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ФІЛІЯ УЗ

Південно-Західна залізниця обслуговує столичний регіон та прилеглі області.Електрифікована змінним струмом відсотків на 85. Основний рухомий склад - ВЛ80К, ЧС4, ЧС8, та електропоїзди ЕР9М.Основні станції - Київ-Пасажирський, Дарниця, Конотоп, Суми, Чернігів, Бахмач-Пасажирський, Житомир, Фастів, Козятин, Вінниця, Гречани, Хмельницький, Шепетівка, Коростень, Жмеринка.Центр залізниці у місті Києві.

м. Київ

ТЧ-1 КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ

Депо Київ - головне депо Південно-Західної, локомотиви якого снують по всй країні, від Одеси до Конотопа, від Лозової до Львова. Локомотивний парк - застарілі, хоч і капіталені пасажирські електровози змінного струму ЧС4, та їхні наступники - більш сучасні, двосекційні ЧС8, та вже сучасні вітчизняні електровози ДС3, хоч на сьогодні всі 18 локомотивів відставлені.Спеціалізація депо суто пасажирські перевезення.

м. Фастів, Київська область

ТЧ-2 ФАСТІВ-ІІ(депо закрите 01.05.2013)

Маневрове депо Фастів-ІІ відігравало важливу роль у житті станції, через розміщення на ній логістичного центру ЦТС "УКРРЕФТРАНС"У 2013 році депо закрили, а колону перевели до Дарниці.

м. Козятин, Вінницька область

ТЧ-3 КОЗЯТИН

Потужне вантажне депо Козятин - одне із найбільших в Україні. Депо знаходиться на Вінничині.В парку - застарілі електровози ВЛ80К, ВЛ80Т та тепловози ЧМЕ3.Локомотив з депо експлуатуються на доволі обширній території.

м. Жмеринка, Вінницька область

ТЧ-4 ЖМЕРИНКА

Депо Жмеринка має у своєму парку тепловози 2М62У, 2ТЕ116, ЧМЕ3, а також пасажирські електровози ВЛ40У.Розташування на стику ліній з Одеси, Львова та Києва, має важливу роль у перевезеннях через Жмеринський вузол.Бригади депо забезпечують перевезення на Могилів-Подільський тепловозами, а також на Христинівку, Умань.

м. Хмельницький

ТЧ-5 ГРЕЧАНИ

Тепловозне депо Гречани, знаходиться у м. Хмельницький, на західній його околиці, за 10 км. від ст. Хмельницький.В парку депо - тепловози М62, 2М62 та ЧМЕ3. Обслуговує північні тепловозні напрямки в бік Шепетівки.Напрямок на Тернопіль та Жмеринку - електрифіковані змінним струмом.До початку війни в депо були приписані рейкобуси 620М.

м. Шепетівка, Хмельницька область

ТЧ-6 ШЕПЕТІВКА

Тепловозне депо Шепетівка - основне підприємство перевезень на Шепетівському вузлі. Хоча рівень перевезення теплотягою зменшується, і вагонопотоки орієнтують на електротягу, депо без роботи не лишається. Свого часу депо мало приписний парк тепловозів 2М62У, але на сьогодні депо спеціалізується лише на маневровій роботі власними локомотивами ЧМЕ3.

м. Коростень, Житомирська область

ТЧ-7 КОРОСТЕНЬ

Депо Коростень спеціалізується на перевезення теплотягою в бік Житомира, Сарнів, Овруча. Напрямок на Київ та Звягель - електрифікований змінним струмом. У парку депо тепловози 2М62, 2ТЕ116 та ЧМЕ3.Саме депо знаходиться на півночі Житомирщини.

м. Фастів, Київська область

ТЧ-8 ФАСТІВ(перепрофільоване у РПЧ8 з 01.04.2008 р.)

До 2008 року, депо мало на балансі всі ті ж електропоїзди, що і після реорганізації. Після створення ППК, депо зберегло свою назву РПЧ-8 Фастів ППК. Маючи потужний арсенал електропоїздів ЕР9М, ЕР9Е, ЕПЛ9Т та ЕД9М - депо забезпечує перевезення на значній частині Центральної та Західної України.

м. Київ

ТЧ-9 ДАРНИЦЯ

Депо Дарниця свого часу було потужним депо, але розвиток електрифікації на Гребінку погубив тепловозну структуру депо. В парку на сьогодні тепловози 2ТЕ116, 2М62, ЧМЕ3, та 6-ть електровозів ВЛ80Т та ВЛ40У.

м. Чернігів

ТЧ-10 ЧЕРНІГІВ(перепрофільоване у РПЧ-10 з 01.04.2008 р.)

До 2008 року ТЧ-10 у областному центрі Чернігівщини було комбінованим, в якому були як локомотиви, так і МВРС. Після реорганізації у 2008 році, локомотиви передали в Дарницьке депо, а ТЧ-10 стало РПЧ-10. У депо були дизель-поїзди ДР1А та електропоїзди ЕР9Т.Зі створенням ППК, всі дизель-поїзди передали в новостворене депо РПЧ-9 Коростень, а на балансі залишилися лише електропоїзди.

м. Конотоп, Сумська область

ТЧ-11 КОНОТОП

Основне депо Конотоп на Сумщині - важливе підприємство, яке відігравало ключову роль у перевезеннях в бік рашистії. Але з початком вторгнення, депо тепер відіграє більше роль місцевого, адже по суті стало тупиковим на північ. У депо основний парк локомотивів це 2ТЕ116 та ЧМЕ3, також депо володіє електровозами ВЛ40У. Бригади депо обкатані на ЧС4, та електропоїздах ЕР9Т.

м. Сновськ, Чернігівська область

ТЧ-12 СНОВСЬК

Депо Сновськ на Чернігівщині, має статус паровозо-ремонтного депо, як і Цвіткове на Черкащині. На його балансі на сьогодні всі робочі паровози П-ЗАХ-З.Також на ст. Сновськ, як і Цвіткове на Черкащині, є своя база запасу з паровозами.

м. Фастів, Київська область

РПЧ-8 ФАСТІВ-МОТОРВАГОННИЙ

Моторвагонне депо у Фастові було вже давно. Спочатку це було ТЧ-8, потім РПЧ-8.У парку депо знаходяться доволі серйозний парк машин змінного струму ЕР9М, ЕР9Е, та більш нових ЕПЛ9Т та ЕД9М.Електропоїзди Фастівського депо мають доволі обширну географію застосування, від Ворожби до Львова, від Ковеля до Вапнярки.

м. Чернігів

РПЧ-10 ЧЕРНІГІВ

Депо Чернігів перепрофільоване з ТЧ-10 у 2008 році. В парку депо окрім електропоїздів змінного струму ЕР9Т сьогодні, ще були ДР1А. Але з появою ППК, всі дизель-поїзди передали в новостворене депо Коростень.Електропоїзд ЕР9Т-667 на початку війни експлуатувався у Полтаві.

Made with