СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !
Один із найдревніших локомотивів, але і один із наймасовіших на УЗ сьогодні - ВЛ8М. Спроектований і збудований срср, цей локомотив побачив світ як НО у 1956 році. З 1958-го він випускався серійно двома заводами аж до 1969-го року.
В ті часи відкрита ходова це було практично для ремонту, і зручно для електричних машин. Локомотив є двосекційним, але не розчіпним, адже у нього між секціями на автозчеп, а торцевий палець. Ще однією цікавинкою локомотива є те, що тягові зусилля через автозчеп передаються не через кузов, а відразу з візків на автозчеп, адже СА-3 кріпиться до візка, а не кузова, як і скотоскидач. А кузов за допомогою шкворней опирається на 4-ри двовісних візка, які закріплені між собою торцевими пальцями. Така конструкція унеможливлює позвздовжні поштовхи, і не навантажує кузов.
Загалом ВЛ8, ВЛ8М дуже простий і надійний у конструкції, тому "дожив" аж до сьогодні у більш ніж 300 одиниць на ходу, і є основою парків Придніпровської та Донецькою магістралей.
ВЛ8М-392
1961
5 листопада 2018, ст. Лозова, Севастопольський парк
5 березня 2019, перегін Ароматна - Павлоград-І
ВЛ8М-946
09.1964
3 серпня 2018, ст. Лозова, Севастопольський парк