СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


ВЛ8М

Один із найдревніших локомотивів, але і один із наймасовіших на УЗ сьогодні - ВЛ8М. Спроектований і збудований срср, цей локомотив побачив світ як НО у 1956 році. З 1958-го він випускався серійно двома заводами аж до 1969-го року.
В ті часи відкрита ходова це було практично для ремонту, і зручно для електричних машин. Локомотив є двосекційним, але не розчіпним, адже у нього між секціями на автозчеп, а торцевий палець. Ще однією цікавинкою локомотива є те, що тягові зусилля через автозчеп передаються не через кузов, а відразу з візків на автозчеп, адже СА-3 кріпиться до візка, а не кузова, як і скотоскидач. А кузов за допомогою шкворней опирається на 4-ри двовісних візка, які закріплені між собою торцевими пальцями. Така конструкція унеможливлює позвздовжні поштовхи, і не навантажує кузов.
Загалом ВЛ8, ВЛ8М дуже простий і надійний у конструкції, тому "дожив" аж до сьогодні у більш ніж 300 одиниць на ходу, і є основою парків Придніпровської та Донецькою магістралей.

ВЛ8М-1609

1967

Illustration

5 червня 2021, пост Амур

ВЛ8М-1612

1967

Illustration

13 липня 2019, ст. Нижньодніпровськ-Вузол, парк Е

Made with