СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


2ЕС5К

Електровоз Е5К «Ермак» (Е — електровоз, 5 — номер моделі, К — колекторні тягові електродвигуни) — електровоз призначений для водіння вантажних, приміських і вивізних поїздів на залізницях, електрифікованих на однофазному змінному струмі номінальною напругою 25 кВ і частотою 50 Гц. Дана модель була розроблена для заміни електровозів серій ВЛ60 і ВЛ80, електровози мають формулу ходової частини — 2O−2O.

Illustration




2ЕС5К-057

Загальний вигляд "Єрмака" у Полтаві, 2013 рік. Візуально на сьогодні вони не змінилися, і всі локомотиви зовні майже однакові.

Різні модифікації — Е5К, 2ЕС5К, 3ЕС5К — розрізняються кількістю секцій.Індекс С в найменуванні, від слова «с екційний», що говорить про можливість роботи за системою багатьох одиниць, цифра 2 вказує на кількість секцій. Локомотив складається з двох однакових секцій, кожна з яких має з головного боку кабіну управління, а з хвостового — міжсекційний перехід. Маса електровоза — 192 т, довжина по осях автозчеплення — 35004 мм.З 2004 року Холдинговою компанією «Луганськтепловоз» розпочато виробництво електровозів серії 2ЕЛ5, конструкція яких є копією з електровоза 2ЕС5К виробництва НЕВЗ. Відмінною особливістю електровоза 2ЕЛ5 є видозмінена кабіна управління і пульт управління. Електровоз 2ЕЛ5 обладнується мікропроцесорними приладами безпеки, адаптованими до вимог Українських залізниць. Електровоз 2ЕЛ5-001 зібраний на «НЕВЗ» спільно з фахівцями ХК «Луганськтепловоз», другий номер збирався на «Луганськтепловозі» з російських комплектуючих і вузлів під контролем представників «НЕВЗ». Електровози № 003, 004 виготовлені повністю на Луганському заводі за винятком візків. Застосування візків луганського виробництва розпочато з № 008.

Механічна частина локомотива 2ЕС5К ідентична електровозу 2ЕС4К «Дончак» який випускається на НЕВЗі з 2006 року.

ФОТОГАЛЕРЕЯ ЛОКОМОТИВА

Фото Рудого Кота

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Made with