СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !
ДПКр2 — пасажирський дизель-поїзд розробки КВБЗ. Потяг представлений 16 квітня 2014 року.Створення дизель-поїзда розпочалося внаслідок перемоги в тендері, який оголосив Казахстан.
На вимогу замовника вперше в історії СНД КВБЗ створив транспорт, який працюватиме при температурі зовнішнього повітря від +50 до −50 градусів.
ДПКр2-001 "Обрій" на головному вокзалі Львова;
Єдиний "Обрій" наразі обслуговує прискорений поїзд з Тернополя до Львова.
Маска головного вагону містить «краш-систему», яка у разі лобового зіткнення потягів приймає на себе основну силу удару, що не тільки дозволяє врятувати життя машиністу, а й не дає вагонам ставати дибки, налазити один на одного, як буває при катастрофах. Крім того, подовжена обтічна форма голови поїзда зменшує опір повітря при русі складу на великій швидкості.
У салонах приміського дизель-поїзда передбачені місця для людей на візках, є для них і спеціально обладнаний туалет. Потяг оснащений підйомним пристроєм — металевим майданчиком-підйомником, для інвалідних візків, для доставки прямо в салон.
Потяг обладнаний герметичними міжвагонними переходами, а автоматичні системи клімат-контролю дозволяють підтримувати всередині поїзда комфортні для людини умови незалежно від погоди зовні. Такі ж умови і в кабіні машиністів, яка виконана у відповідності з міжнародними вимогами до міжрегіональних поїздів.
Поїзд призначений для приміських перевезень. Крісла не мають функції відкидання спинки, не обладнані столиками й розташовані лицем до лиця.
ФОТОГАЛЕРЕЯ ДПКр2 "Обрій"
Із колекції Рудого Кота
Станом на 2025 рік єдиний збудований поїзд ДПКр2, знаходиться у депо приписки Тернопіль ППК, у непрацюючому стані.