СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


ДПЛ1, ДПЛ2, ДТЛ1

ДПЛ1

ДПЛ1 (Дизель-Поїзд Луганський, 1-й тип) — серія дизель-поїздів на базі тепловозної тяги постійного формування, що будувалися Луганським тепловозобудівним заводом в 2001–2008 роках. Всього було випущено 6 таких дизель-поїздів.

Illustration

Автор фото: Nikolya_UA, railgallery.pp.ua



ДПЛ1-001 та 006 на ст. Яремче

Два тривагонних дизель-поїзди з тяговими секціями від 2М62.

Дизель-поїзд призначений для приміських перевезень пасажирів на ділянках залізниць колії 1520 мм без електрифікації.

Як тягова одиниця в дизель-поїзді використовується одна модернізована секція тепловоза 2М62. Потужність дизель-поїзда — 1471 кВт (2000 к.с.). Сам поїзд являє собою одну секцію 2М62 або 2М62У, а також трьох безмоторних проміжних та одного головного вагона від електропоїзда ЕПЛ2Т або ЕПЛ9Т.

Гальма дизель-поїзда — електро-пневматичні, ручні. Передача електрична, побудовано 6 рухомих складів. Всі поїзди експлуатуються в Україні

Управління дизель-поїздом здійснюється з одного із двох постів керування, розташованих в тепловозі та модернізованому причіпному вагоні, оснащеному кабіною управління. Система керування дозволяє управляти силовою установкою, дверима, гальмами, опаленням, вентиляцією, освітленням, радіозв'язком з будь-якого посту.

Кузов вагонів — суцільнометалевий, тримальний, зварний. Елементи кузова виконані з конструкційних вуглецевих або низьколегованих сталей, обшивка бічних стін, даху, і настил рами — з нержавіючої сталі. Причіпні вагони дизель-поїзда мають троє дверей, розташованих з двох сторін, причіпний вагон з постом управління — двоє дверей.

ФОТОГАЛЕРЕЯ ДПЛ1

Із колекції Оlezhan4ik та Nikolya_UA

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Станом на 2025-й рік, всі шість дизель-поїздів приписані в депо Коломия ППК, та знаходяться в роботі.

ДПЛ2

ДПЛ2 (Дизель-Поїзд Луганський, 2-й тип) — серія дизель-поїздів на базі тепловозної тяги постійного формування, що будувалися Луганським тепловозобудівним заводом в 2001–2002 роках. Всього було випущено 6 таких дизель-поїздів.

Illustration



ДПЛ2-006 на Луганщині

Дизель-поїзд на подобі ДПЛ1, але з тяговою одиницею у виді секції 2ТЕ116.

Дизель-поїзд призначений для приміських перевезень пасажирів на ділянках залізниць колії 1520 мм без електрифікації.

Як тягова одиниця в дизель-поїзді використовується одна модернізована секція тепловоза 2ТЕ116. Потужність дизель-поїзда — 2250 кВт (3060 к.с.).

Дизель-поїзд сформований з однієї секції тепловоза 2ТЕ116, причіпного вагона з кабіною керування, що розташовуються по кінцях поїзда, і трьох проміжних причіпних вагонів.

Гальма дизель-поїзда — електро-пневматичні, ручні. Передача електрична, побудовано 6 рухомих складів. Всі поїзди експлуатуються в Україні

Управління дизель-поїздом здійснюється з одного із двох постів керування, розташованих в тепловозі та модернізованому причіпному вагоні, оснащеному кабіною управління. Система керування дозволяє управляти силовою установкою, дверима, гальмами, опаленням, вентиляцією, освітленням, радіозв'язком з будь-якого посту.

Кузов вагонів — суцільнометалевий, тримальний, зварний. По конструкції кузова дизель-поїзда аналогічні електропоїздам ЕПЛ2Т і ЕПЛ9Т. Каркасні елементи кузова виконані з конструкційних вуглецевих або низьколегованих сталей, обшивка бічних стін, даху, і настил рами — з нержавіючої сталі. Причіпні вагони дизель-поїзда мають троє дверей, розташованих з двох сторін, причіпний вагон з постом управління — двоє дверей.

ФОТОГАЛЕРЕЯ ДПЛ2

Із колекції ВН Цокур

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Станом на 2025-й рік всі дизель-поїзди знаходились в депо Родакове у неробочому стані. Але точні дані по ним залишаються невідомими.

ДТЛ1

ДТЛ1 (Дизель-поїзд Тепловозної тяги Луганський, 1-й тип) — серія дизель-поїздів на базі тепловозної тяги постійного формування, що будувалися Луганським тепловозобудівним заводом в 2001–2008 роках. Всього було випущено 4 таких дизель-поїзди.

Illustration



ДТЛ1-004 з секціями 2ТЕ116-939

Відмінність цих поїздів від ДПЛ1 та 2 - це дві тягові одиниці по краям, замість монокабіни і однієї секції. Таким чином наповнюваність поїзда вагонами можна збільшити.

Дизель-поїзд призначений для приміських перевезень пасажирів на ділянках залізниць колії 1520 мм без електрифікації.

Як тягова одиниця в дизель-поїзді використовуються дві модернізовані секції тепловоза 2ТЕ116. Потужність дизель-поїзда — 2х2250 кВт (2х3060 к.с.).

Дизель-поїзд сформований з двох секцій тепловоза 2ТЕ116, і трьох, чотирьох, п'ятьох, шістьох проміжних причіпних вагонів.

Гальма дизель-поїзда — електро-пневматичні, ручні. Передача електрична, побудовано 4 рухомих склади. Всі поїзди експлуатувалися в Україні

Управління дизель-поїздом здійснюється з одного із двох постів керування, розташованих в тепловозах по краям. Система керування дозволяє управляти силовою установкою, дверима, гальмами, опаленням, вентиляцією, освітленням, радіозв'язком з будь-якого посту.

Кузов вагонів — суцільнометалевий, тримальний, зварний. По конструкції кузова дизель-поїзда аналогічні електропоїздам ЕПЛ2Т і ЕПЛ9Т. Каркасні елементи кузова виконані з конструкційних вуглецевих або низьколегованих сталей, обшивка бічних стін, даху, і настил рами — з нержавіючої сталі. Причіпні вагони дизель-поїзда мають троє дверей, розташованих з двох сторін.

ФОТОГАЛЕРЕЯ ДТЛ1

Із колекції ВН Цокур

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

Станом на 2025-й рік всі поїзди знаходились в депо Родакове на Луганщині, в неробочому стані. Достеменно ж невідомо їхнє місцеперебування.

Made with