СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


ДС3

Електровоз ДС3 — електровоз змінного струму, виробництва Дніпропетровського електровозобудівного заводу спільно з Siemens.
Електровоз розроблений як універсальний для роботи з вантажними і пасажирськими поїздами на електрифікованих залізницях. ДС3 отримав жаргонне прізвисько «Дуся», очевидно через співзвучність зі своїм визначенням («де-ес»). Виробництво електровозів спільне, а саме: Siemens — силова електроніка тягового приводу та система керування, ДЕВЗ — механічна частина, допоміжні машини, Смілянський електромеханічний завод — тягові двигуни. На жаль, зараз не всі машини ДС3 працюють з пасажирськими (чи вантажними) потягами — деякі стоять в локомотивному депо Київ-Пасажирський як неробочі, деякі передані у Державний економіко-технологічний університет транспорту як учбова одиниця, а деякі можуть бути взагалі списані.

Основні характеристики:
Ширина колії: 1520 мм.
Система струму: змінний 50 Гц, 25 кВ.
Осьова формула: 2о — 2о.
Конструкційна швидкість: 160 км/год.
Робоча маса: 90 т.
Потужність тягових електродвигунів: 4×1200 кВт.

Illustration

2011 р.

ДС3 окрас з заводу

З заводу ДС3 купувалися у лізинг через компанію "УкрТрансЛізинг".Мали окрас червоний кузов і білий низ, через що мав прізвисько "помідор". Ще його називають "дуська" або "сіменс".

Illustration

2013 р.

ДС3-011

ДС3-011 мав нестандартний окрас, вже перефарбований в депо.Останніми роками цього окрасу вже проглядалась заводська червона схема.

Illustration

2021 р.

ДС3 в лівреї УЗ

Жоден ДС3 не проходив КРП. Перекрашували в ліврею при депо.

Усі електровози серії приписані до локомотивного депо Київ-Пасажирський Південно-Західної залізниці. Однак станом на грудень 2022 року експлуатуються лише 5 із них — під заводським номером 011, 012, 015 та 018. Всі інші або стоять неробочі в депо (поки їх не відремонтують), а 001-й переданий в Державний університет транспорту, або, можливо, списані. Станом на грудень 2023 року експлуатуються лише 2 із них це 015,018. ДС3-011 розібраний як донор для ДС3-015,018.
На жаль, тільки недавно чотирьом останнім електровозам даної серії виповнилось 10 років при середній експлуатації (як мінімум) 25 років. Критики залізничного транспорту кажуть, що дані електровози не витримали жахливої експлуатації. Також причиною стало небажання Укрзалiзницi складати договiр сервiсного обслуговання з фiрмою Siemens, яка пiсля закiнчення гарантiйних терминiв вiдмовилась ремонтувати свою електронiку безоплатно.

Made with