СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !
ВЛ80К-007 з перебитим номером
Взагалі цей кайзер десь номерів з 3ХХ по 4ХХ-ті, і має другу модифікацію.
З електровоза ВЛ80К-380 чотири осьові вентилятори замінені на два відцентрових двоколісних, які забирають повітря не через дах, а через бічні жалюзі, що спричинило вельми невдалу перекомпонування. Для забору повітря цими вентиляторами встановлені додаткові жалюзі як на правій, так і на лівій стінці кузова, причому форкамери (приміщення між жалюзі та вентилятором)
ліві жалюзі опинилися прямо в поздовжньому проході. В результаті при переході з кабіни в кабіну на ВЛ80К великих номерів доводиться або відчиняти і зачиняти вісім дверей (два двері на кожну форкамеру, кабінні та міжсекційні двері), або тримати двері відкритими.
Це погіршує вентиляцію — замість фільтрації повітря через жалюзі і створення надлишкового тиску в кузові повітря частково забирається з машинного приміщення.
З 1970 року на ВЛ80К та на наступних серіях цих електровозів змінено буферні ліхтарі. Замість двох великих ліхтарів, які могли давати як біле, так і червоне світло, встановлювалися два білі з меншим діаметром, поєднані в овалоподібну секцію з червоними буферними ліхтарями ще меншого діаметру.
ФОТОГАЛЕРЕЯ СТАРИХ ФОТО ВЛ80К
Із колекції Олексія Краснова
Станом на 2021 рік всі ВЛ80К на рашці списані, ті що залишилися експлуатуються тільки на УЗ (депо Козятин, Куп'янськ (до вторгнення), Полтава, Кременчук, Гребінка).