СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


ВЛ11.8

ВЛ11 (на честь вовчика леніна, 11-а серія) - радянський вантажний магістральний двосекційний електровоз постійного струму, що масово випускався з 1987 по 2006 рік; Окремі модифікації малими серіями будувалися до 2015 року.

Illustration




ВЛ11.8-624

Так виглядали ВЛ11.8 у 2013 році після капіталки у Львові.

Illustration





ВЛ11.8-642

Красень ВЛ11.8-642 у 2018-му році після деповського ПР-3

Illustration




ВЛ11.8-727

Найновіший 11.8 в депо є іменним - ім. Миколи Кучеренка - радянського конструктора танків, який народився і проживав у Лозовій.

Illustration




ВЛ11.8-662

Капіталена у Львові 11-ка під час евакуації у Полтаві.

ПЕРЕДУМОВИ БУДУВАННЯ ТА КОНСТРУКЦІЯ

На початку 1970-х років на замовлення МПС СРСР велися роботи зі створення нового вантажного електровоза на базі ВЛ10, але більшої потужності. Спочатку робилися спроби пристосувати двосекційний ВЛ10 під роботу трьома секціями, а також були побудовані два дослідних, також двосекційні електровози ВЛ12 з новими ТЕД.
Проте в результаті на Тбіліському електровозобудівному заводі (ТЕВЗ) було створено новий електровоз ВЛ11, секції якого могли працювати за системою багатьох одиниць.

Електровоз ВЛ11-001 був побудований у 1987 році та надійшов для випробувань на Сурамський перевал Закавказької залізниці.
Загалом, з 1987 по 2015 роки збудовано 259 електровозів серії ВЛ11.8.
ВЛ11.8 від ВЛ11 відрізняються зміненими електричними схемами (прибрано глибоке ослаблення поля на першій позиції, для компенсації збільшено опір реостату), вони не можуть працювати спільно з серією ВЛ11.

ФОТОГАЛЕРЕЯ ЕЛЕКТРОВОЗА

від Рудого Кота

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration

ПРИПИСКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

На сьогодні на УЗ електровози ВЛ11.8 працюють лише на Південній залізниці, в депо Лозова. Всього на балансі депо - 24 локомотиви серії ВЛ11.8.

Made with