СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !
ВЛ11 (на честь вовчика леніна, 11-а серія) - радянський вантажний магістральний двосекційний електровоз постійного струму, що масово випускався з 1987 по 2006 рік; Окремі модифікації малими серіями будувалися до 2015 року.
ВЛ11.8-624
Так виглядали ВЛ11.8 у 2013 році після капіталки у Львові.
ВЛ11.8-642
Красень ВЛ11.8-642 у 2018-му році після деповського ПР-3
ВЛ11.8-727
Найновіший 11.8 в депо є іменним - ім. Миколи Кучеренка - радянського конструктора танків, який народився і проживав у Лозовій.
ВЛ11.8-662
Капіталена у Львові 11-ка під час евакуації у Полтаві.
ПЕРЕДУМОВИ БУДУВАННЯ ТА КОНСТРУКЦІЯ
На початку 1970-х років на замовлення МПС СРСР велися роботи зі створення нового вантажного електровоза на базі ВЛ10, але більшої потужності. Спочатку робилися спроби пристосувати двосекційний ВЛ10 під роботу трьома секціями, а також були побудовані два дослідних, також двосекційні електровози ВЛ12 з новими ТЕД.
Проте в результаті на Тбіліському електровозобудівному заводі (ТЕВЗ) було створено новий електровоз ВЛ11, секції якого могли працювати за системою багатьох одиниць.
Електровоз ВЛ11-001 був побудований у 1987 році та надійшов для випробувань на Сурамський перевал Закавказької залізниці.Загалом, з 1987 по 2015 роки збудовано 259 електровозів серії ВЛ11.8.
ВЛ11.8 від ВЛ11 відрізняються зміненими електричними схемами (прибрано глибоке ослаблення поля на першій позиції, для компенсації збільшено опір реостату), вони не можуть працювати спільно з серією ВЛ11.
ФОТОГАЛЕРЕЯ ЕЛЕКТРОВОЗА
від Рудого Кота
ПРИПИСКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
На сьогодні на УЗ електровози ВЛ11.8 працюють лише на Південній залізниці, в депо Лозова. Всього на балансі депо - 24 локомотиви серії ВЛ11.8.