СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !
Будувався з 1979 до 1995 року, випущено 2746 одиниць.Фактично ВЛ80С - це ВЛ80Т, дообладнаний для роботи у складі більш ніж двох секцій при управлінні з однієї кабіни за системою багатьох одиниць (СБО).Спочатку електровоз будувався з можливістю роботи лише двох чи чотирьох зчеплених секцій. В 1982 були побудовані електровози 550, 551, 552 які могли працювати в складі двох, трьох або чотирьох секцій. З електровоза 697 (1983 рік) усі електровози будуються з такою можливістю.
ВЛ80С-469
Електровоз подільського депо, де вони всі на УЗ приписані, №469, з розетками СБО з одного боку. Починаючи з номера 697, будувались з двома рядами розеток.
ВЛ80С-1618
Стандартний ВЛ80С з двома рядами розеток.
Після капітальних ремонтів старі машини призводили до нової схеми можливості роботи у три секції. Єдиним обмеженням є неможливість роботи третьої причіпної секції як реостатного гальмування.
У чотирьох електровозів 261, 323, 361, 1001 по одній секції на Улан-Уденському ЛВРЗ перероблено в бустерні.
Ряд змін конструкції призвів до обтяження електровоза, і було встановлено нову паспортну вагу електровоза - 192 т.
ФОТОГАЛЕРЕЯ ЕЛЕКТРОВОЗА ВЛ80С
від Рудого Кота