СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !
Будувався з 1970 по 1980 рік, випущено 1368 електровозів цієї модифікації (№ 702-719, з № 752 до № 2101)
Візки ВЛ80Т перших випусків були аналогічні візкам ВЛ80К, але з електровоза ВЛ80Т-1004 (1975 рік) бічні опори змінила люлькова підвіска - кузов підвішений до кожного візка на чотирьох підпружинених стрижнях, трохи нахилених до центру.
а також у ланцюгах керування замість плавких запобіжників поставлені автоматичні вимикачі.
Система вентиляції змінилася порівняно з ВЛ80К № 380-750 не кардинально, але ліві форкамери сильно зменшені в розмірах і підняті під дах, в результаті проходу коридором ніщо не заважає.
ВЛ80Т-1073
Так виглядала переважна більшість ВЛ80 на УЗ до корпоратизації.
ВЛ80Т-1084
Так виглядають ВЛ80Т після ТР-3 у Знам'янці, 2023 рік
ВЛ80Т-1062
Так виглядає ВЛ80Т після капіталки на Львівському ЛРЗ у 2024 році
З ВЛ80Т-719 на буферні ліхтарі почали встановлювати козирки.Також значно змінено електричну схему — на електровозі встановлено реостатне гальмо. Це означає встановлення:- гальмівних резисторів і контакторів перемикання їх опору (вони звуться контакторів розширеної зони гальмування і перемикають опір резисторів з 1 Ом на 0,54 Ом);- гальмівних перемикачів, які відключають тягові двигуни від випрямлювальних установок і підключають їх якорі до гальмівних резистори, а обмотки збудження з'єднують послідовно і підключають до ВУВ;- випрямної установки збудження, яка зібрана з тиристорів і дозволяє плавно регулювати збудження двигунів, що працюють в генераторному режимі, а, отже, і гальмівне зусилля;- пристроїв перемикання повітря (УПВ, на пульті сигнальні лампи їх положення позначені «ППВ» — перемикачі потоку повітря), які знаходяться в тяговому режимі забезпечують підведення повітря від мотор-вентиляторів № 3 і № 4 до випрямних установок, що згладжує реакторів і маслоохолоджувачів трансформатора, а в гальмівному режимі - до гальмівних резисторів;- блоку керування реостатним гальмуванням БУРТ, який керує ВУВ, контакторами розширеної зони гальмування та іншими апаратами. БУРТ встановлено лише у першій секції електровоза.
СТАРІ ФОТОГРАФІЇ
Така зміна електросхеми та додавання нових апаратів спричинило і перекомпонування обладнання в секції.
Швидкість тривалого режиму (33 позиція) - 53,6 км/год
Сила тяги тривалого режиму – 401 кН