СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !


ВЛ82М

ВЛ82 — радянський двосистемний електровоз.
Двосистемні електровози використовуються на тих залізничних магістралях, де існують стики між ділянками ліній, елетрифікованих постійним та змінними струмами, однак будівництво спеціальної станції стикування з тих чи інших причин не вигідне. В свою чергу двосистемні електровози, реалізуючи повну потужність в обох режимах, відрізняються підвищеною вагою і вартістю електрообладнання та його експлуатації.

ГАЛЕРЕЯ ЛІВРЕЙ

Illustration






ВЛ82М-034

2013 рік, на той час Куп'янськ ТАК фарбував свої локомотиви, зелений колір ближче до салатового.

Illustration





ВЛ82М-091

А це вже 2015-й, фарбували під Столичний Експрес.

Illustration





ВЛ82М-042

2021-й, стандартний окрас після ЗЕРЗ

Illustration




ВЛ82М-035

2024-й, стандартний, брендовий окрас УЗ після ребрендингу

ОСОБЛИВОСТІ І РОБОТА ЛОКОМОТИВА

З 1972 року Новочеркаський електровозобудівний завод розпочав випуск вдосконаленого варіанту двосистемного електровозу ВЛ82, який отримав позначення ВЛ82М. Всього до 1979 року включно було побудовано 67 таких локомотивів (від №025 по 091).
Від своїх попередників нові локомотиви відрізнялися зменшеним передаточним числом, розробленими спеціально для них новими ТЕД НБ-407Б, змінами в схемі електрокіл, новим контролером машиніста, струмоприймачами та ін. Вага електровозу з 2/3 запасом піску становила 200 т проти 188 т для ВЛ82. Відмінності в конструкції кузова і візків між ВЛ82 і ВЛ82м такі ж, як між ВЛ10 і ВЛ10у або ВЛ80к і ВЛ80т — встановлені круглі вікна машинного відділення замість прямокутних великої площини, бокові опори замінені люлечними подвісками. Головна відмінність в електричній частині — замість силового контролера ЕКГ-82 застосували індивідуальні лінійні та реостатні контактори і групові перемикачі з'єднань, контролер машиніста аналогічний контролеру Електровоза ВЛ10.
До початку вторгнення рашистів всі електровози серії ВЛ82М, експлуатувались в депо Куп'янськ, Південної залізниці. У рашистів привели до ладу ВЛ82М-069 для роботи з турпоїздами.Цікавим є ВЛ82М-067, який після пожежі і ремонту на заводі в Запоріжжі, отримав абсолютно нові кабіни машиніста.
Електровози ВЛ82 через схильність до боксування направляли для роботи з пасажирськими поїздами.
Електровози серії ВЛ82, це фактично електровози постійного струму ВЛ10, з трансформаторно-випрямними пристроями для роботи під змінним струмом.Унікальні локомотиви сьогодні працюють на Південній (Основа), та Придніпровській (Дніпро) залізницях, переважно з пасажирськими поїздами (десь 70/30). Багато з парку ВЛ82М знаходиться у запасі на базах на Львівщині.

ФОТОГАЛЕРЕЯ ЕЛЕКТРОВОЗА

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Made with