СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !
Машині були властиві кілька недоліків — застаріла конструкція, недосконала система керування (що, при низькоякісному обслуговуванні, з часом призводило до розсинхронізації роботи ТЕД), підвищене споживання електроенергії. У 1996 році виробництво ЮМЗ Т1 в Дніпропетровську було припинене. У Павлограді цю модель випускали в невеликих кількостях до вересня 1998 року. При цьому коротка версія цієї моделі, ЮМЗ Т2, випускалася до початку 2009 року і мала успіх на українському ринку. Але після півторарічної перерви, у липні 2010 виготовлено два ЮМЗ Т2 для Макіївки. Зчленовані ж машини ЮМЗ Т1 в багатьох містах були обрізані (їм відрізали причеп з гормошкою) у короткі (довжина їх або ідентична, або майже ідентична ЮМЗ Т2), які отримали назву ЮМЗ Т2П/ЮМЗ Т1Р — загалом було вкорочено близько 100 тролейбусів.Після 2000 року почалися списання тролейбусів цієї моделі. Станом на грудень 2011 року списано вже трохи більше 200 тролейбусів, причому в таких містах, як Київ (експлуатувалися до 2010 року), Донецьк, Запоріжжя, Луганськ, Макіївка, Маріуполь, Сімферополь, Севастополь, Сєвєродонецьк, Херсон та Чернівці ця модель повністю виведена з експлуатації, а більшість машин, що залишилися, — неробочі.У деяких містах України, першою з яких була Полтава, тролейбусам ЮМЗ Т1 під час ремонту відрізали причіп, а задню панель новозпечений тролейбус отримував від причепа, як і задні двері. Ця модифікація отримала назву ЮМЗ Т2П, або ЮМЗ Т1Р. Станом на 2010 рік вкорочено близько сотні тролейбусів ЮМЗ Т1. ЮМЗ Т2П (ЮМЗ Т1Р) аналогічний тролейбусу ЮМЗ Т2, габаритні розміри у них практично однакові.У Полтаві всі капіталки тролейбусам проводить Полтавський Ремонтно-Механічний Завод.
1993
1993
1993
1995
1997
1997
1997
1998
1998
1998