СЛАВАУКРАЇНІ,ГЕРОЯМСЛАВА !
Історія 2ТЕ116 в депо Кременчук давня і древня. Тепловози з'явились у середині 70-х і швидко витіснили основні тоді типи 2ТЕ10л та ТЕ3.Потужний потік транзиту забезпечували як Кременчужани, так і інші депо через станцію. Найбільший потік поїздів відбувався з Полтавського ГЗКу, і на Знам'янку, а також транзит.Також до початку війни добротний потік поїздів генерував Кременчуцький НПЗ. З електрифікацією Кременчуцького вузла, ера тепловозів не відійшла, адже тепловозними залишались ділянки на Золотнишине, Редути, та Ромодан. Золотнишине електрифікували у 2018-му.
2ТЕ116-587
1983 - 08.2024
10 квітня 2013, ст. Кременчук, вокзал, штовхач
24 грудня 2014, перегін Потоки - Калачевський, на той час тут тепловози їздили з вантажними з ПГЗК
16 березня 2021, ст. Кременчук, колії цеху ремонту депо Кременчук
16 березня 2021, ст. Кременчук, колії цеху ремонту депо Кременчук
2ТЕ116-783
1982
10 квітня 2013, ст. Кременчук, Вокзал
16 липня 2015, ст. Глобине
2ТЕ116-816
1983
20 вересня 2023, депо Гребінка
4 липня 2024, депо Гребінка
2ТЕ116-1158
01.1986
24 вересня 2015, ст. Кременчук, Пасажирський парк
30 липня 2015, ст. Кременчук, колія цеху ремонту депо Кременчук
4 квітня 2016, перегін Потоки - Кременчук, з.п. Омельник
20 березня 2019, ст. Люботин-Західний, разом з основ'янським 2ТЕ116-1509
20 березня 2019, ст. Люботин-Західний
2ТЕ116-1172
Text element
20 вересня 2023, ст. Гребінка, Київський парк
2ТЕ116-1582
1990
24 червня 2023, ст. Ромодан, парк Деповський
14 жовтня 2023, ст. Ромодан, Південний парк
18 серпня 2024, ст. Полтава-Південна, 336 км.